FødevareWatch

Spar får ny salgs- og marketingdirektør

50-årige Kim Scheuer Nielsen skal være ny salgs- og marketingdirektør for Dagrofas to købmandskæder.

Kædedirektør i Spar og Min Købmand, Richo Boss (tv.) og Kim Scheuer Nielsen. Foto: PR/Dagrofa

Kædedirektør Richo Boss og kollegerne i de to købmændskæder Spar & Min Købmand får i fremtiden selskab af en ny salgs- og marketingdirektør i form af Kim Scheuer Nielsen.

Det fremgår af en meddelelse sendt til FødevareWatch, hvor det også hedder, at der er tale om en forfremmelse.

"Med forfremmelsen af Kim har vi fundet den rigtige person til at styrke og samle vores salgsorganisation. Samtidig med udnævnelsen af Kim, har vi valgt at udvide salgsorganisationen i Spar med yderligere to salgschefer for at understøtte den gode udvikling i kæden," udtaler kædedirektør Richo Boss og tilføjer:

"Kim har som marketingchef haft en stor rolle i udviklingen af kæderne de seneste år og har derudover vist sig som værende en dygtig leder og samlende figur. Siden jeg tiltrådte stillingen som kædedirektør for SPAR, Min Købmand & Let-Køb har jeg haft et godt samarbejde med Kim, hvilket jeg ser frem til at bygge videre på."

Kim Scheuer Nielsen tiltræder stillingen som salgs- og marketingdirektør 1. juli. Janni Gerding overtager posten som marketingchef.

Spar omsatte sidste år for 267 milliarder i 48 lande

Portræt: Den utålmodige købmand der skal lede 400 ligemænd

Spar-Boss: "Hver gang vi introducerer noget, har vi haft købmænd involveret"

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier