FødevareWatch

Carrefour frasælger kinesiske aktiviteter

Franske Carrefour sælger langt størstedelen af sine aktiviteter i Kina, hvor detailkæmpen ellers har været til stede i mere end to årtier.

Foto: AP /Yves Logghe/POLFOTO/Arkiv

Detailkæmpen Carrefour har brugt mere end to årtier på at bygge sin forretning op i Kina, men nu sælger den franske spiller 80 pct. af aktiviteterne til den lokale spiller Suning.com.

Det skriver Reuters.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Fazer relancerer ikonisk slikkepind

Et lille år efter at den finske slikproducent Fazer trak stikket på sin kendte Dumle-slikkepind på grund af produktionsudfordringer, har den igen kurs mod hylderne.

Aldi dropper kontrakt med Deliveroo

Den tyske discountkæde har i kølvandet på ny branchedata, hvor kunderne er vendt tilbage til gamle indkøbsvaner, valgt at stoppe leveringsaftale med Deliveroo.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier