FødevareWatch

Top og bund voksede igen hos dansk salatselskab

Flensted Food Group, der producerer og sælger kartoffelprodukter, salater og dressinger, voksede en anelse på bundlinjen efter en betydelig nedgang i 2017.

Foto: PR/Flensted

Der er igen fremgang hos kartoffel- og salatproducenten Flensted Food Group, efter selskabet i 2017 tabte 46 pct. på bundlinjen.

Resultatet for 2018 lyder på 5,7 mio. kr. mod 5,3 mio. kr. i 2017. Også bruttofortjenesten tager et nøk op, hvor den stiger til 81,1 mio. kr. fra 79,7 mio. kr. i 2017. Virksomheden er tilfreds med resultatet, lyder det i ledelsesberetningen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier