FødevareWatch

Nemlig.com vil udfordre pakkegiganter

Onlinesupermarkeder verden over står med en unik mulighed for at sætte sig hårdt på markedet for pakkepost og overhale pakkegiganterne indenom. Det er præcis, hvad Nemlig.com pønser på.

Nemlig-topchef Stefan Plenge vil ikke dele, hvad etableringen af måltidskasserne har kostet, men siger, at der er tale om en "ikke-ubetydelig investering." | Foto: PR

Onlinesupermarkedet Nemlig.com lurer på at køre hjulene ind på markedet for pakkepost og tage kampen op med de store pakkekoncerner.

I takt med at flere danskere får leveret dagligvarer til døren, udbygger Nemlig.com sit netværk af varebiler, som kan udnyttes til også at levere pakkepost.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier