FødevareWatch

Opgørelse: Fakta præsterer bedst på økologi - Meny skraber bunden

Kvickly har det største potentiale inden for økologisk salg, mens Aldi, Bilka og Lidl har mindst.

Fakta er den landsdækkende dagligvarekæde, der er bedst til at udnytte sit økologiske potentiale.

Det viser en ny opgørelse foretaget af Økologisk Landsforening på baggrund af tal fra analysevirksomheden GFK's husstandspanel, som FødevareWatch har fået indsigt i.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier