FødevareWatch

Opgørelse: Fakta præsterer bedst på økologi - Meny skraber bunden

Kvickly har det største potentiale inden for økologisk salg, mens Aldi, Bilka og Lidl har mindst.

Fakta er den landsdækkende dagligvarekæde, der er bedst til at udnytte sit økologiske potentiale.

Det viser en ny opgørelse foretaget af Økologisk Landsforening på baggrund af tal fra analysevirksomheden GFK's husstandspanel, som FødevareWatch har fået indsigt i.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier