FødevareWatch

Onlinehandel med dagligvarer steg med 850 millioner i 2018

Ny rapport viser, at 45 pct. af dagligvarehandlen på nettet foregår fra en mobil eller tablet, og dermed er dagligvarerne den varekategori, der oftest handles fra en mobil enhed.

De danske forbrugere lagde flere varer i den online indkøbskurv sammenlignet med sidste år. Samlet steg salget af dagligvarer, mad og drikke med 12 pct., svarende til 850 mio. kr.

Det viser tal i E-handelsanalysen 2018 fra Foreningen for Dansk Internethandel (FDIH), som netop er blevet udgivet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier