FødevareWatch

Michelin-kok og tysk discountkæde går sammen om gourmetmad

Dagligvarekæden Lidl med 115 danske butikker åbner samarbejde med kokken Wassim Hallal og små fødevareproducenter. Det skal ruste kæden i den intense kamp om de danske forbrugere.

Foto: Cathrine Ertmann/POLFOTO/arkiv

Discountkæden Lidl går i offensiven for at trække flere danske forbrugere ind i butikkerne. Også kunder, som ikke hidtil har været kædens direkte målgruppe her i landet.

Det sker med en satsning på fødevarer fra små, lokale producenter rundt om i landet. Varer, som er produceret og udviklet i et samarbejde mellem producenterne og den danske gourmetkok Wassim Hallal. Han er bl.a. kendt for sin Michelin-restaurant Frederikshøj i Aarhus.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier