FødevareWatch

Fysiske butikker er nyeste våben for fremtidens nethandel

En hjemmeside med en butik er 'so last year'. Amazon og de kinesiske giganter ruller nu næste bølge ud: Fysiske butikker, som er smeltet sammen med online-platformene og dermed dine ønsker og vaner.

Den kinesiske webbutik JD.com satser på fysiske butikker, i skarp konkurrence med Alibaba. Planen er at åbne mindst 1.000 store supermarkeder, hvor online og offline spiller sammen. Foto: Scanpix/Mark Schiefelbein

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier