FødevareWatch

Dansk nethandel vokser støt, men det store skred kommer først med udenlandsk spiller

Madvarer udgør knap halvdelen af detailhandlens samlede salg. Alligevel kan dagligvarer stadigvæk ikke tiltrække forbrugere i samme grad som andre varegrupper kan på nettet. Skal dagligvarekæmpernes tilgang til markedet ændre sig, vil det kræve indspark fra udlandet, lyder det fra organisationen FDIH.

Foto: Ernst van Norde/Polfoto/Arkiv

Sydkorea. Japan. Storbritannien.

Alle er de lande, som sammenlignet med Danmark er storforbrugere, når det gælder handel af dagligvarer og mad på internettet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier