FødevareWatch

Nemlig.com vil vinde på økologi og kødalternativer

Danmarks største onlinesupermarked følger nøje med i nye fødevaretendenser, hvor selskabet ser muligheder for at vinde markedsandele. Samtidig følger Nemlig.com markedet for måltidskasser tæt.

Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup

Flere og flere danskere spiser måltider, der ser bort fra hakkebøffer, kyllingelår og andre kødprodukter.

Mindre kød er en fremvindende tendens, som supermarkedskæderne forsøger at kapitalisere på med flere alternative produkter. Det gælder også Danmarks største onlinesupermarked Nemlig.com, der ser et stort potentiale i at vinde markedsandele på denne tendens.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier