FødevareWatch

Ny Irma-strategi koster 11 butikker livet

I forbindelse med Irmas nye strategi, som koncentrerer sig om at gøre mere for de københavnske kunder, har kæden besluttet at lukke i alt 11 butikker på Sjælland.

Som led i den nye strategi "Det Urbane Irma 2018-2022", som kædedirektør mandag fik godkendt af bestyrelsen i Coop, har københavnerkæden valgt at trække stikket på i alt 11 butikker på Sjælland.

Ifølge detailkoncernen drejer det sig om butikker, der ikke passer ind i den nye strategi og om butikker, der giver underskud.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier