FødevareWatch

Aldi vil fokusere private label-indsatsen

Discountkæden vil reducere antallet af private label-brands kraftigt. Til gengæld har Aldi tænkt sig at holde sig væk fra onlinehandel, som konkurrenter som Coop, Dansk Supermarked og Rema 1000 på forskellig vis arbejder med at integrere.

Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Lekfeldt

En jungle af forskellige mærker forvirrer forbrugerne, og derfor vil Aldi nu slanke sit arsenal af private label-brands og samle dem i en markant mindre pamflet.

"Vi vil samle vores sortiment på markant færre mærker, der er mere klare. På den måde bliver det nemmere at brande dem," siger adm. direktør i Aldi Danmark, Finn Tang, til FødevareWatch og supplerer:

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier