FødevareWatch

Danmarks suverænt største øl skifter slogan

Med en markedsandel på omkring 40 pct. er Tuborg kongen af øl-Danmark. Nu giver Carlsberg den en make over med en stor kampagne som skydes i gang i disse uger.

Tidligere har Tuborg benyttet sig af sloganet "Tuborg - gør livet lidt grønnere". I en større kampagne som skydes i gang i de kommende uger og resten af året, vil det blive ændret til "Tuborg...selvfølgelig" og figurere på lastbiler og i en landsdækkende kampagne.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Danish Crowns kinesiske salg dalede med 1,2 mia

Slagterikoncernen har fire erklærede hjemmemarkeder i Nordeuropa, men derudover spiller Kina en stadig større rolle i koncernen. Forud for et kommende større fabrikssats i landet, har det seneste år dog budt på en markant tilbagegang.

Unilever leder efter ny topchef

Jagten er sat ind på en afløser til den mangeårige topchef i Unilever-koncernen Paul Polman, der ventes at træde tilbage inden får få år.

Seneste Drikkevarer

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier