FødevareWatch

Kreative bølger slår ind over vinproducenternes etiketter

Ølproducenterne har i mange år brugt etiketterne aktivt til at hente nye kunder og sprede øllens appel. Den bølge rammer nu vinen, og med en nytækning af etiketterne håber Dansk Supermarked og Coop, at vinene taler mere til yngre forbrugere og bliver hevet ned i øjenhøjde.

Spanske Radio Boca er et godt eksempel på en vinproducent, der tænker anderledes, når det gælder etiketter og markedsføring.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Danish Crowns kinesiske salg dalede med 1,2 mia

Slagterikoncernen har fire erklærede hjemmemarkeder i Nordeuropa, men derudover spiller Kina en stadig større rolle i koncernen. Forud for et kommende større fabrikssats i landet, har det seneste år dog budt på en markant tilbagegang.

Unilever leder efter ny topchef

Jagten er sat ind på en afløser til den mangeårige topchef i Unilever-koncernen Paul Polman, der ventes at træde tilbage inden får få år.

Seneste Drikkevarer

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier