FødevareWatch

Irma bliver del af stort private label-arbejde i Kina

Skal Irma blive en succes i Kina, skal det ske gennem salg af en lang række meget forskellige produkter, mener man hos samarbejdspartneren. I første omgang er 40 forskellige varer på vej af sted, og Coop-direktør ser potentiale i både Irma-kaffe og -ris.

Irma og ikke mindst Irma-pigen bliver i år 125 år gammel. Brandet omkring den aldrende dame og verdens tredje ældte supermarkedskæde har været afgørende for adgangen til det nye kinesiske samarbejde.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Danish Crowns kinesiske salg dalede med 1,2 mia

Slagterikoncernen har fire erklærede hjemmemarkeder i Nordeuropa, men derudover spiller Kina en stadig større rolle i koncernen. Forud for et kommende større fabrikssats i landet, har det seneste år dog budt på en markant tilbagegang.

Unilever leder efter ny topchef

Jagten er sat ind på en afløser til den mangeårige topchef i Unilever-koncernen Paul Polman, der ventes at træde tilbage inden får få år.

Seneste Detail

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier