ANNONCE
17073928 - 08_02_2010 - Mærsk sælger aktier i Dansk Supermarked for milliarder - FRANDSEN FINN.jpg
"Netto har et stort udvalg af forskellige vine, og vi ved, at kunderne ønsker hjælp til valg af vin. Her kan Vivino give god, overskuelig og ikke mindst uvildig rådgivning. Derfor trækker vi anmeldelserne helt ind i Netto , hvor kunderne får endnu mere værdi for pengene, siger Martin Hasgard Olesen, der er markedsføringschef i Netto. | Foto: Finn Frandsen

Vivino rykker ind i Dansk Supermarked i Danmark og Tyskland

Kunderne efterspørger mere vejledning, når de skal vælge vin. Det skal et nyt samarbejde mellem Dansk Supermarked og Vivino ændre på.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.