FødevareWatch

Burde detailhandlens sorte får være duksedreng?

Detailkæderne skal droppe tanken om, at private label kun er et våben i priskrigen. Istedet kan kædernes egne mærker bruges til skille sig ud fra konkurrenterne. Monoprix og Axfood har succes med deres egne serier.

Detailkæderne kan adskille sig fra konkurrenterne med en stærk private label-serie, mener flere iagttagere.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Danish Crowns kinesiske salg dalede med 1,2 mia

Slagterikoncernen har fire erklærede hjemmemarkeder i Nordeuropa, men derudover spiller Kina en stadig større rolle i koncernen. Forud for et kommende større fabrikssats i landet, har det seneste år dog budt på en markant tilbagegang.

Unilever leder efter ny topchef

Jagten er sat ind på en afløser til den mangeårige topchef i Unilever-koncernen Paul Polman, der ventes at træde tilbage inden får få år.

Seneste Detail

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier