ANNONCE
M&M's løse.jpg
Foto: PR

Mars sender ikonisk chokolade på det indiske marked

Den amerikanske konfekturekoncern øger dets produktportefølje i Indien for at få bedre fat i landets voksende middelklasse.

Mars sender et af koncernens vigtigste produkter i form af M&M's i felten i Indien. Det sker i et forsøg at få endnu bedre fat om den indiske forbruger med hang til søde sager.

Det skriver Confectionerynews.

Den amerikanske konfekturekoncern sælger i forvejen Snickers, Galaxy, Mars-bar, Bounty og Twix i Indien. Siden 2015 er chokoladeforbruget imidlertid faldet i det store land efter prisstigninger på kakao samtidig med, at de indiske myndigheder strammere rammebetingelserne for salg af chokolade.

Med lancering af M&M's forsøger Mars derfor at skabe nyt momentum og løfte salget, skriver mediet.

Hollænder bliver ny topchef for Mondelez

Fødevaregiganter anklages for at ødelægge regnskov

Slikgiganter vil bekæmpe fedme - propper mindre i poserne

Modtag nyhedsbreve fra FødevareWatch gratis