ANNONCE
dfbco73nb9ksfsocnt1x.jpg
Foto: Arla/ PR

Nu starter Arlas millionoffensiv i USA

En række videoer på Facebook og Youtube skal hjælpe Arla ind i amerikanernes hjerter. Et marked som mejeriet længe har ønsket at vokse i.

Arla har investeret 200 mio. kr. på en ny marketingskampagne i USA.

Det skriver Berlingske.

Kampagnen består bla. en række video som udsendes på Facebook og Youtube.

"Amerikanske forbrugere ønsker at vide mere om den mad, de spiser, og vi kan se en voksende efterspørgsel i markedet efter fødevarer med naturlige ingredienser og ingen e-numre. Det er naturligt for Arla at agere på den efterspørgsel nu, fordi vi har en lang erfaring med at fremstille naturlige højkvalitets-mejeriprodukter uden kunstige tilsætningsstoffer eller væksthormoner. Vores nye kampagne skal gøre endnu flere amerikanere opmærksomme på, at vores produkter har det, de leder efter," siger Arlas direktør i USA, Don Stohrer Jr. Til Berlingske.

Du kan se en af de amerikanske reklamevideoer her.

Arla forhandler om svensk opkøb

Det skal ske på Arlas nye innovationscenter

Arla skubber tyske Müller ud af britisk private label-aftale

Modtag nyhedsbreve fra FødevareWatch gratis