FødevareWatch

Betalingstjeneste skal give Winefamly succes

Tjenesten Winefamly, hvor brugerne på abonnement får vin, regner med at nå 10.000 medlemmer allerede det første år. Den gode start er kommet i stand gennem samarbejde med en nystartet betalingsvirksomhed.

Med forventninger om 10.000 medlemmer og en omsætning på 40 mio. kr. i det første år, er startup-virksomheden Winefamly kommet særdeles fint ud af starthullerne.

Til Børsen siger adm. direktør i Winefamly, Thomas Pedersen, at en stor del af æren for, at de første 10 måneder er gået godt, kan tilskrives partneren betalingspartneren Reepay, som leverer en abonnements-løsning, der har gjort det muligt for Winefamly-folket at koncentrere sig om vinene.

"Da vi skulle lave Winefamly havde vi et godt shop-system, vi havde idéen, produkterne og tv-kampagnen. Derfor var det vigtigt for os at have en udbyder, der kunne tilbyde vores kunder, at de kunne tilmelde sig på denne måde i en vinklub. Havde vi selv skullet lave det, havde det taget et halvt år ekstra at komme i luften," siger Thomas Pedersen til avisen.

Abonnementspakker rammer tidsånden

Spiritus bliver del af Winefamly-sortimentet

Erhvervslivets våde julegaver splitter vinsektoren

Serieiværksætter og tv-kok lancerer vin-satsning

Forsiden lige nu

Seneste Drikkevarer

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier