ANNONCE
meny1.jpg
Foto: Presse/Dagrofa

Meny åbner for discountvarer

500 varer på hylderne i Meny-butikkerne landet over vil fremover bære mærket DiscountMatch.

Tidligere på året lukkede Dagrofa sin discountkæde Kiwi for bl.a. at satse yderligere på Meny.

Nu er kæden klar med et nyt sats, hvor hverdagsvarer fremover prismæssigt bliver matchet tilsvarende varer i discountkæderne. Det skal lokke flere mennesker ind i Meny og væk fra de rendyrkede discountbutikker.

Det skriver Helsingør Dagblad.

"Det er ikke nogen hemmelighed, at vores mål er at få en større del af den samlede handel og kunder shopper meget rundt. Det er en del af udviklingen, at der er mere konkurrence på disse områder. Fremover bliver vores styrke, at vi har et koncept, hvor man kan købe det hele. Fra de bedste, mest friske kvalitetsvarer til hverdagsvarerne til discountpriser," siger Meny-købmand i Espergærdecentret Martin Perlt til Helsingør Dagblad.

1. maj tiltrådte Kenneth Pedersen rollen som kædedirektør for Meny. Den tidligere Superbrugsen-direktør sagde i den forbindelse til FødevareWatch, at han ser et stort potentiale for at ekspandere butikken.

"Meny er med deres koncept kommet med et fantastisk bud på, hvordan man differentierer sig i forhold til discountbutikkerne, og det er den rejse, som jeg nu stempler ind i, og jeg tror der er et meget stort potentiale."

"Der gemmer sig altid monstre under sengen - og dem skal man lære at tæmme, dressere og holde af"

Halvdelen af Meny-købmænd har underskud

Ny kædedirektør ser frem til at udløse uforløst potentiale i Meny

Modtag nyhedsbreve fra FødevareWatch gratis